Volleybal-team-juigend

We zitten in de staart van de competitie en voorbereidingen voor het nieuwe seizoen staat voor de deur, en dat betekent dat we ook aan de slag gaan met de digitale spelerskaarten. Om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt, hebben we jullie hulp nodig. Speel je competitie? Dan vragen wij jullie vriendelijk om een gelijkende pasfoto aan te leveren voor jouw spelerskaart.

Wat moet je doen?

1. Zorg ervoor dat je een recente pasfoto hebt waarop je goed herkenbaar bent. Dit mag een digitale of een gedrukte pasfoto zijn.
  2. Lever een gedrukte foto in bij de verantwoordelijke persoon binnen jouw team. Digitale foto’s mogen naar ledenadministratie@vvvolta.nl.
  3. Vermeld duidelijk je naam en team op de achterkant van de foto. Of stuur deze gegevens mee in de email

Wij zullen zorgen dat jouw foto correct in het systeem van de Nevobo komt te staan. LET OP: heb je al een goed gelijkende foto op jouw spelerspas? Dan hoef jij niets te doen.

Wat als je geen gelijkende foto hebt? Ylonka en Robbie willen op 8 april en 10 april naar de trainingen komen om een foto van jou te maken.

Waarom?

Zonder een gelijkende foto is jouw spelerskaart niet geldig. Dit betekent mogelijk dat je komend seizoen niet kunt deelnemen aan wedstrijden en evenementen zolang er geen foto is gekoppeld aan jouw spelerskaart. We willen dit graag voorkomen, dus zorg ervoor dat je tijdig een foto aanlevert.

Alvast bedankt voor jullie medewerking.