Word Vrijwilliger Wedstrijdsecretariaat bij VOLTA!

Ben jij een organisatietalent en hou je van volleybal? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als wedstrijdsecretaris ben jij de spil van onze competitie. Je zorgt voor de aanmelding van teams bij de bond (Nevobo), verwerkt teamindelingen, optimaliseert wedstrijdprogramma’s en stelt zaalwachtschema’s op. Ook handel je wedstrijdwijzigingen af en onderhoud je contact met de bond bij onduidelijkheden.

Wat bieden wij?

• Netwerk: Een kans om veel clubgenoten te leren kennen en een belangrijke rol te spelen binnen onze club.
  • Tijdsinvestering: Een tijdsinvestering van ongeveer 1 uur per week tijdens het speelseizoen. 15-20 uren in de periode van mei tot en met september en een aantal uren in december.
  • Uitdaging: Een leuke en uitdagende functie voor iedereen die van organiseren en regelen houdt.

Oproep aan ouders van spelende jeugdleden

We willen graag een speciale oproep doen aan ouders van onze jeugdleden. Je hoeft geen lid te zijn om bij te dragen! Als ouder van spelende kinderen kun je een belangrijke rol spelen in het soepel verlopen van de competitie. Jullie betrokkenheid en steun zijn van onschatbare waarde voor onze club. Samen kunnen we een sterke en hechte vereniging opbouwen!

Interesse? Meld je hier aan en sluit je aan bij ons geweldige team!