Wie komt ons helpen?

Zaterdag 13 april 2024 mogen we als Volta weer het Nevobo CMV toernooi organiseren.

Tijdens dit toernooi komen teams vanuit de regio naar Lelystad om daar op hun eigen niveau 2 of 3 wedstrijden te spelen.

Het toernooi is het laatste van dit seizoen en is onderdeel van de Nevobo competitie voor de (DEF)jeugd van 6 tot 12 jaar.

Het wedstrijdprogramma is inmiddels bekend. Nu nu nog de vrijwilligers om dit toernooi weer tot een succes te maken.

• Voor de vrijdagavond vanaf ca.22:00 uur zoeken we een aantal vrijwilligers die kunnen helpen bij het opbouwen van de velden en het versieren van de zaal;
  • Voor de zaterdag zoeken we scheidsrechters, tellers en uiteraard mensen voor het wedstrijdsecretariaat.

Wil je graag fluiten en/of tellen kijk dan in het wedstrijdschema voor welke wedstrijden er nog mensen gezocht worden.

Je kun via toernooi@vvvolta.nl doorgeven welke wedstrijden je zou willen fluiten of tellen.

Wil je op een andere manier helpen dan mag je dit ook via de mail doorgeven.

Voor het wedstrijdschema klik Hier